dinsdag 23 oktober 2012

4 weken groot

Vandaag zijn ze exact 4 weken.
Nu wil ik niet zeggen dat ik motorisch extreem goed ontwikkelde kindjes heb; onderstaand is eerder wat typisch ongericht gezwaai van een 4-wekense, maar het lijkt al heel schattig spelen met de babygym niet?



Bij het consultatie bureau bleek vandaag dat ze erg goed gegroeid zijn. Dat is mooi natuurlijk, maar het baart me ook een beetje zorgen: ik ben bang dat ze uit de maatjes 50/56 zijn gegroeid voordat ze alle leuke kleertjes aan gehad hebben!

Het is echt bizar, hartverwarmend en zo mooi: van alle echte tantes, semi-tantes, oudtantes, zomertantes, halve tantes, achtertantes, soortvantantes en vriendinnen stroomden rompertjes, jasjes, broekjes, truitjes, sokjes en mutsjes binnen. Zo lief, zo leuk, ik ben er zo blij mee!
Maar ja, de jongens moeten nu niet te hard groeien he?!

Bij deze dus al heel erg bedankt voor al het moois. Mijn vaste voornemen was om van alles te onthouden van wie het kwam en dan een fotootje te mailen als 1 van de jongens het aan heeft. Dat onthouden is al niet gelukt, die fotootjes al helemaal niet, zelfs ben ik bang dat ik niet iedereen persoonlijk per mail heb bedankt........ waarvoor mijn excuses....!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten