zondag 16 december 2012

Help Anthony en Florian de winter door

Als papa zijn kuit ernstig heeft geblesseerd en mama daardoor vaker in de stal moet helpen, dan zullen kleine brave mannetjes zichzelf moeten vermaken.

En dat kunnen deze twee best aardig! Ze kletsen wat, ze slapen wat, ze luisteren wat naar hun muziek.......

Hun muziek wil zeggen: de enige baby (kinder) cd die we hebben: Lieve Maan.

Nu weet ik niet hoe het met hen is gesteld maar ik kan onderhand geen lieve maan meer horen, die bloempjes hoeven van mij helemaal niet te gaan slapen, dat dat schaapje 3 zakken witte wol heeft geloof ik echt en dat het koetje 'boe' doet horen we elke dag.

Dus bij deze een oproep om Anthony en Florian iets gevarieerder de winter door te helpen:
Heb jij een kinder cd die niet lijkt op de Leidse Sleuteltjes of de Damrakkertjes? Eentje waarvan je denkt: daar zullen Anthony en Florian plezier aan hebben als mama weer eens in de stal helpt?

Maak een kopie en stuur hem op! De jongens zullen je dankbaar zijn (en ik zeker!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten